info@ilertravel.es | 973 60 37 37 esp cat
default-logo

INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR, PRÈVIA A LA CONTRACTACIÓ

Els termes que a continuació s’indiquen LI INFORMEN I REGULEN l’ús de la pàgina web www.ilertravel.es la titularitat de la qual pertany a ILERTRAVEL (d’ara endavant “ILERTRAVEL” o “nosaltres”), societat amb domicili en el C/ Ferrer i Busquets, 68 25230 Mollerusa a la província de LLEIDA,, CIF B-25799180.

Al llarg d’aquest document, ens referim:

• A l’Usuari (Vostè), que és una persona física que accedeix a la pàgina web per informar-se i contractar els serveis oferts a través de www.ilertravel.es

• A ILERTRAVEL, (nosaltres)

És obligatori que llegeixi i entengui aquestes informacions prèvies a la contractació, que es complementen amb les CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ i amb les condicions específiques del producte i/o servei que vulgui reservar o adquirir abans de procedir a la seva compra.

Ens reservem el dret a realitzar canvis a qualsevol moment en el nostre lloc web, així com en aquesta informació prèvia a la contractació. Els canvis d’elements essencials no afectaran a les reserves i compres ja efectuades amb anterioritat.

Confirma ser major d’edat (almenys 18 anys) i tenir la capacitat legal per adquirir els serveis i/o productes oferts a través de www.ilertravel.es i que comprèn i entén les informació oferta íntegrament (de ens era si li recomanem no realitzi cap reserva sense abans contactar-nos telefònicament en el nombre que té en la capçalera d’aquesta pàgina web.

Es fa responsable de les conseqüències econòmiques derivades de qualsevol utilització d’aquesta nostra pàgina web, evitant l’accés de tercers no autoritzats a dades personals que solament Vostè ha de conèixer, com són les seves dades personals o els de la seva targeta de crèdit.

I – WWW.ILERTRAVEL .ES – ILERTRAVEL “AGENT/PRINCIPAL”

D’una banda, per a la majoria dels productes/serveis que venem a la nostra pàgina, operem sobre la base del model d’agència. Això significa que actuem com a agent de terceres parteixes proveïdores, com a tour operadors, companyies aèries, hotels, restaurants, etc…

La majoria dels productes venuts a través d’aquest lloc web no són una oferta directa nostra, sinó una invitació al fet que aprofiti una oferta dels nostres proveïdors. Vostè és lliure de realitzar-la així com nosaltres d’acceptar-la o rebutjar-la en nom d’aquests proveïdors i/o de demanar-li més informació per prendre aquesta decisió.

Els links o enllaços amb altres pàgines WEB que apareguin a les pàgines de www.ilertravel.es s’ofereixen a efectes merament informatius a l’usuari, per la qual cosa Ilertravel, s. a. no es responsabilitza sobre els productes, serveis o continguts que s’ofereixin o subministrin a les pàgines de destinació situats en un altre domini.

Les diverses empreses responsables de la informació continguda a la nostra pàgina web (agències de viatges, tour operadors, companyies aèries, hotels, restaurants, etc…) es reserven el dret de modificar la informació relativa als seus productes i ofertes, per exemple, a la ruta dels vols o les característiques dels viatges.

D’altra banda, per determinats productes, actuem com a venedor directe (“Principal”). Això significa que el contracte relatiu al producte es realitza entre Vostè i Ilertravel.

En el cas que actuem com a Principal, les reserves i vendes dels productes presents a la nostra pàgina es realitzen sota el Títol-Llicencia d’Agència de Viatges CG-004147.

II – VERACITAT DE LES DADES QUE PROPORCIONA I FONS SUFICIENTS

Vostè es compromet al fet que les dades que ens proporciona, sigui directament a través de la nostra pàgina web o cridant al nostre Servei d’Atenció al Client, són veritables, precisos i complets, i en particular que les targetes de crèdit o dèbit que utilitza són de la seva propietat i que hi ha suficients fons per cobrir el cost del producte/servei que vol contractar. Ens reservem el dret a cancel·lar la seva reserva en cas de no pagament, de devolució del cobrament, de targeta denegada o dades falses o en cas que no puguem verificar les dades de la teva targeta.

III – COM ES REALITZA UNA RESERVA EN WWW.ILERTRAVEL.ES I modificació de dades introduïdes

Pot contractar productes/serveis del nostre catàleg a través del nostre Servei d’Atenció al Client (en el 973 45 11 98), o directament a través de la nostra pàgina web ( https://www.ilertravel.es).

Excepte indicació expressa per la seva banda, entenem que sol·licita el viatge/volo/producte/servei més econòmic en les dates i hores seleccionades. Per tant, per a bitllets de transport i/o viatges combinats, i excepte indicació en contrari, se li oferirà per defecte la tarifa més econòmica.

Per efectuar una reserva, haurà de ser conscient de triar aquella que realment li interessi per les característiques ofertes i si té algun dubte, no reservi sense abans posar-se en contacte amb el nostre departament d’atenció al client, i ja vostè és plena i exclusivament responsable de fer la selecció correcta de l’oferta del seu interès i de la declaració correcta del nom, nombre de persones, i resta de les dades requerides en cada cas dels quals van a gaudir del producte/servei que està contractant. Li preguem presti especial atenció al moment de reservar bitllets d’avió, habitacions d’hotel, cotxes de lloguer, bitllets de tren, per la dificultat o impossibilitat de vegades, segons la tarifa triada, de canviar dades de les reserves.

Qualsevol reserva iniciada es converteix en compra al final del procés que li descrivim a continuació, amb la creació d’un nombre de confirmació i la pantalla de confirmació de la mateixa, però a més anem a procedir a l’enviament a la seva bústia de correu electrònic, de les dades de la seva reserva i corresponent confirmació si s’ha produït. Tindrà l’obligació de revisar aquest e-mail, i si conté algun error, haurà de contactar amb nosaltres en el mateix dia de la seva compra per poder corregir-ho si es pogués. Estem a la seva disposició telefònica o al mail info@ilertravel.es, per poder ajudar-li en tot el que calgui.

Haurà de revisar el seu e-mail i estar localitzable per telèfon (el que ens hagi facilitat, que ha de ser correcte) fins a un màxim de 48 hores després de la reserva ja que el nostre Servei d’Atenció al Client contactaria amb Vostè en cas que hi hagués algun dubte o problema amb la seva reserva. En cas de no poder localitzar-li la seva reserva podria ser cancel·lada.

Si compra directament a través del nostre portal, una vegada triat un producte i introduïdes les dates desitjades, procedirà a buscar entre les ofertes disponibles, afinant les seves preferències, possiblement en diversos passos, amb informació com el nombre de viatgers, les dates del viatge, la categoria de l’hotel que interessa, etc…

Abans que finalitzi la compra i es procedeixi al pagament (si s’ha confirmat la mateixa), se li mostraran les condicions del producte/servei perquè les verifiqui, podent procedir a la compra si ho desitja, però davant qualsevol dubte, recordi que estem per atendre-li a través dels agents que s’identifiquen en la capçalera del nostre lloc web. En aquest moment se li demanaran les dades identificatives dels clients o passatgers/viatgers i la forma de pagament dels mateixos. Si realitza la compra, se li enviarà un correu electrònic de confirmació de la mateixa amb tota la informació necessària per gaudir del producte/servei que va adquirir.

En cas de fer la seva reserva a través del nostre Servei d’Atenció al Client els nostres agents li guiaran i aconsellaran sobre l’oferta disponible que millor s’adapti als seus desitjos i necessitats. També li informaran verbalment de les característiques del producte/servei que està contractant, les quals quedaran especificades en l’e-mail de confirmació de compra que li manarem. Tindrà l’obligació de revisar aquest e-mail, i si conté algun error, haurà de contactar amb nosaltres en el mateix dia de la seva compra.

En la majoria dels casos, si s’ha confirmat la reserva, el pagament del producte/servei que contracta es fa de forma immediata, carregant les despeses de la seva compra a la targeta de crèdit/carrego en compte que ens proporciona. Distingirà Vostè que empresa li aquesta fent el càrrec en la seva targeta de crèdit, o sigui a qui paga, al moment que visualitzi la pantalla on li sol·licita introdueixi les dades de la mateixa.

En alguns casos, el pagament s’efectua a posteriori, per exemple en productes que permeten un bloqueig de places durant 24 hores, com és el cas dels creuers. En aquests casos, li informem quant, com i on ha de pagar el producte/servei que ha reservat. No obstant això, és possible que en aquests casos li demanem els detalls de la seva targeta de crèdit en fer la reserva, encara que no li carregarem cap despesa excepte els quals es poguessin aplicar en cas de canvis o cancel·lacions que vulgui fer una vegada finalitzada la compra.

V – MÈTODE DE CONFIRMACIÓ DE LA SEVA RESERVA (contracte)

Quan s’acaba una reserva sempre apareix una pantalla, que Vostè no ha d’oblidar d’imprimir, amb la confirmació de la mateixa, però per si oblida imprimir-la, sempre rebrà un e-mail a l’adreça de correu que ens hagi facilitat amb aquesta confirmació de reserva i les dades precises i/o bons que precisi per gaudir de la mateixa. Pensi que aquesta confirmació i els bitllets de transport reservat, bons d’hotels, etc. constitueixen el contracte que Vostè ha de guardar.

En alguns casos, si no s’ha confirmat la seva reserva, però queda en llista d’espera, pot ser que li manem un correu electrònic de justificant de recepció de la seva comanda. Això significa que la seva reserva s’està tramitant. Una vegada que hàgim processat i/o confirmat la seva comanda li enviarem un e-mail amb la confirmació de la compra perquè Vostè la ratifiqui.

Còpia de tot el que vostè rep i té consideració de documentació contractual (bitllets de transport, bons d’hotels o allotjaments, bons de serveis, etc.), juntament amb la confirmació de la reserva, queda també arxivat electrònicament en els nostres sistemes informàtics, i queda a la seva disposició per poder variar qualsevol dada, sempre que el contracte de transport, allotjament o viatge, ho permeti, posant-se en contacte amb el telèfon i el mail que sempre apareix en l’encapçalat de la pagina Web, o bé als generals del servei d’atenció al client de Ilertavel 973 60 37 37 o a info@ilertravel.es.

En el cas de la reserva de viatges combinats, es realitzarà a més el contracte de viatge combinat que la vigent legislació de la Generalitat de Catalunya, estat espanyol i comunitat europea estableix que ha de realitzar-se entre el consumidor (Vostè) i l’Organitzador del viatge combinat (Majorista). Aquest contracte es remetrà sempre al seu correu electrònic i ha de conservar-ho en el seu poder al costat de la documentació del viatge reservat.

VI – ANUL·LACIÓ DEL SEU CONTRACTE

Vostè sempre pot anul·lar la seva contractació efectuada en www.ilertravel.es posant es contacto amb els nostres agents d’atenció al client en el telèfon i el mail que sempre apareix en l’encapçalat de la pagina Web, o bé als generals del servei d’atenció al client de Ilertravel. 973 60 37 37 o a info@ilertravel.es.

L’anul·lació, per la seva banda de qualsevol reserva sempre suposarà la devolució de l’import pagat menys les despeses que la vigent legislació del transport, de la hotelería, i de les agències de viatges, dictada per la Generalitat de Catalunya estableix sobre aquest tema i que ve detallada al nostre apartat de CONDICIONS GENERALS en la seva aplicació general. Tingui present que en molts casos les reserves hoteleres, tarifes aèries, viatges combinats, tenen despeses d’anul·lació especials i mes elevats, o bé són tarifes que no tenen reemborsament, i que aquests poden originar la perduda total del pagat en cas d’anul·lació. Sempre tindrà informació d’aquestes condicions especials d’anul·lació i/o reemborsament en les condicions de tarifes aèries, de transport, allotjaments, viatges combinats, creuers, etc. que aquest vostè reservant.

Totes les devolucions que siguin precises, una vegada realitzada una anul·lació seran efectuades en la mateixa targeta de crèdit amb la qual es va efectuar el pagament.

RECORDI EL NOSTRE SERVEI GENERAL D’ATENCIÓ QUE AQUESTA PER AJUDAR-LI: . 973 60 37 37 o a info@ilertravel.es

0